Lite jobbrelaterat, men ej om smink.

Obs: följande inlägg måste läsas med en stor nypa salt!

I morgon är ju finalen av Talang 2011. Det känns som om det blir en ganska lugn dag eftersom vi hittills bara sett män/pojkar gå vidare. En annan man i produktionen är Henrik Fexeus. Mentalist, författare osv osv. Han har skrivit boken "Alla får ligga".



Har ni läst den? Det hade inte jag. Och eftersom jag tycker det är trevligt att veta lite om de jag jobbar med så köpte jag i förra veckan denna bok. Alla får ligga alltså... Jag är ju singel numer och således ligger jag inte alls mkt. Eller faktiskt inte alls. Men nu skulle allt ändras! Jag läste boken i helgen och nu 4 dagar senare... har jag inte legat... Så nu undrar jag fäljande: Är det ok att ta med boken till Henrik i morgon och kräva pengarna tillbaks? Han säger ju faktiskt att ALLA får ligga. Falsk marknadsföring om du frågar mig! ;)

Nä då. Är inte alls seriös i detta inlägg. Däremot tänkte jag tipsa om boken, för den är rätt charmig och tankvärd att läsa. Jag fnissade på bra ibland när jag läste om olika situationer och hur man bör bete sig. Kommer jag följa det? Nej det tror jag inte. Men kanske undermedvetet, vem vet?

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0