Maria testar- Palmolive naturals nutra fruit duschkräm

Beskrivning: "Njut av en välgörande fuktgivare i duschen! Palmolive Nutra.Fruits Granatäpple är en unikt virvlande duschcreme berikad med fuktgivande creme och med extrakt av utsökt granatäpple. Din hud kommer att kännas som om den fåttny näring, blivit lyxigt omskött och fått en ny lyster, omsvept av en ljuvlig fruktig doft!"




Jag gillar den här. Är ibland skeptisk till lite billigare duschkrämer (tror jag betalade runt 30:- för denna) men den här gillar jag. När man klämmer ut den ur förpackningen så är den tvåfärgad och den känns len och skön att tvätta med. Doftkänslan är lite som att tvätta sig med en smoothie och det kan väl inte vara fel?

Betyg: 4/5 Bra val tycker jag! Kommer verkligen fortsätta använda denna. Glömde att titta om den finns i fler dofter...

/Maria

Kommentarer
Postat av: Carina (TotalBeauty)

Behöver en ny, får nog lov att kolla in den här :)

2011-07-03 @ 16:13:21
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0