Nya fina skor!

Har glömt att visa er mina nya skofynd!

Har letat som en dåre efter gummistövlar till jobbet jag befinner mig på nu. Och efter ett tips från Jenny min fina kollega fick jag äntligen tag i ett par som passade!



Tog denna kortare variant. Eftersom jag är så kort själv täcker långa stövlar hela mig annars. Och på sommaren vill i alla fall inte jag vara heltäckt på benen, men ändå säker från vatten och gegga. (Jobbar endel utomhus nu.) Så dessa sötisar finns nu med mig i packningen!

Även dessa är nya:



Söta träskor från Vollsjö. Det var 25% på hela sortimentet i affären, så då kunde jag inte låta bli. Har inte hunnit haft dem jättemkt, men än så länge känns de väldigt bekväma att gå i. Perfekta sommarskor på jobbet. Dessutom kommer jag upp några centimetrar. Vilket känns helt ok med mig. ;)

/Maria


Kommentarer
Postat av: Eliiinea

Så söta skor, bra fynd måste jag säga! :)

2011-06-28 @ 00:28:06
URL: http://eliiinea.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0