Svar på tal- Henrik Fexeus

Tänkte jag skulle uppdatera er vad jag fick för svar av Henrik igår när jag tog upp det här med att Alla får ligga boken inte hade fungerat. Han skrattade och sa att man faktiskt måste följa råden i boken för att den ska fungera... Så jag tror inte att jag får tillbaks pengarna, att bara sitta hemma och läsa boken ger automatiskt inte några ligg alltså... haha. Kommer sakna våra stunder på fredagarna och hoppas att vi jobbar tillsammans snart igen!

/Maria

Ps. Vill bara avrekommendera att bete sig såhär på jobb om man inte verkligen känner att man har en bra kemi och en viss jargong med personen.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hej!

Jag beställde en orofuido och skrubb av er för vinst-presentkortet och fick paketet några dagar sen. Orofluido är det bästa jag någonsin testat!!!! Fantastisk doft, gör inte håret fett och håret kanns nästan nyklippt, inga torra toppar!

Tack, tack och än en gång tack!!!

2011-06-12 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0