Bilder från helgens jobb.

Fredag och lördag har varit fulla av både Let's Dance och premiären av körslaget. Jag hade ingen kamera med mig så jag tog några bilder med mobilen men Evelina var lite mer alert och tog lite bilder med en riktig kamera som jag fått låna.

I fredags sminkade jag Jessica och Carola.

Vi valde att ha ett lite enklare klassiskt hår på Jessie denna vecka. Tuperade upp håret rätt rejät och fönade till det med hjälp av den stora plattången från ghd:



Från sidan:



Sen valde vi faktiskt att böja det ytterligare till sändningen: (Också med ghdtången)



Titta vad fint sminket blev:



Hon är för härlig! Tycker att det var såååå roligt att hon gick till final! Hon är så fantastiskt och trevlig och hon är verkligen värd en finalplats!

Här är hon tillsammans med Carola som jag oxå sminkade: (gjorde dock inte håret på henne)



Sprang även på våra duktiga sångare i fikarummet:



Fina Samuel som jag fler än en gång har sagt att jag ska ta med hem och låta honom sitta och sjunga i soffan hela dagen. Han har en av sveriges bästa röster och jag tror inte det finns något han inte kan sjunga! Var tvungen att krama om honom lite:



Sångerskan Emma fick självklart vara med på bild också:



Från gårdagens körslaget blev det inte så många bilder, men en på när jag sminkar Gabriel kan jag bjucka på:



Nu ska jag titta på solsidan och njuta av tanken av att jag nu har 4 dagars ledighet!

Kram

Maria

bloglovin


Kommentarer
Postat av: Carina

Du verkar verkligen ha ett kanonjobb :)

2011-03-20 @ 20:48:54
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Maria

Ja, jag har verkligen ett jobb jag trivs med. Det är nog inte alla förunnat!

2011-03-22 @ 07:21:58
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0