Dagens make och nya stövlar!

Hej!

För ett tag sen eller närmare bestämt i höstas så började mina älskade stövlar att få nog av att sitta på mina fötter, jag tog dem till skodoktorn och han sa att det skulle kosta lika mycket att laga dem som att köpa ett par nya.. Jag har nu använt de in i det sista men här om dagen fick jag nog då det blev blött i stöveln så fort jag klev utanför dörren... Det är nu med stor sorg jag skiljs från dem:(




Men ack sådan tur man kan ha ibland jag hittade ett par nästan helt likadana som jag såklart köpte.



Så slutet gott!!!


I dag ser jag ut så här:



Grund: gloMinerals pressed base golden medium.
Concealer: gloMinerals under eye beige.
Ögon: gloMinerals ögonskugga " twig" från globlinjen och nedåt samt " dusk" närmast fransraden tillsammans med ögonpennen black/brown.
Rouge: gloMinerals hibiscus.
Läppar: gloMinerals sheerlipstick " bora bora"

Mössa: gina tricot.
Klänning: Lindex.


Ha en bra dag!!

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0