Fotd- Evelina

Som jag skrivit tidigare så bor vår assistent hos mig i helgen. Så idag tänkte jag variera Fotd och visa hennes smink istället. Roligare för er oxå tror jag eftersom hon alltid är bra mkt mer välsminkad än vad både jag och Anna är. Haha.







Evelinas produktlista:

Grund: Maybelline Affinitone- 03
Concealer: Make up store- cover all mix
Ögonskugga: Make up A- Noir satine (T015) MUS eyedust- Empire, MUS Micro shadow- Satin
Ögonpenna: Make up A- #25
Rouge: Make up Store- Complex
Läppglans: gloMinerals- Persimmons
Ögonbryn: gloMinerals eyebrow collection- Brown
Mascara: Maybelline Volume express- Black

Sådär. Dagens smink från Evelina alltså. Snart ska vi masa oss iväg mot jobbet. Först ska jag åka in till I am för att införskaffa en ny concealer till sminkväskan och fler lösfrallor. Sen ska jag även visa butiken för gloMinerals högste VD i norden. Kul att få träffa honom! Sen väntar som vanligt en lång dag på Let's Dance där vi idag gästas av Carola!

Trevlig helg!

Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0