Friday I'm in love! - Fotd

Fredag igen då. Och det betyder ju Let's Dance jobb som vanligt! Vaknade lite tidigare än planerat (06.10) med en härlig magkänsla så jag tyckte att det var lika bra att gå upp då. Har hunnit diska upp sen middagen igår eftersom jag fick en sån matkoma så att jag blev liggande i soffan hela kvällen, dricka 3 koppar kaffe, sminka mig och fixa håret idag igen. 2 gånger på 1 vecka. Vad är det som händer? ;)

Så här ser dagens make ut iaf:



Närbild öga:



Dagens produktlista:

Bas: gloMinerals- Natural light
Solpuder: gloBronze- Sunkiss
Rouge: gloMinerals- Sheer petal
Ögonbryn: gloMinerals eyebrow collection- Brown
Kajalpenna över och under: gloMinerals- Twilight blue
Mascara: Loreal duble extension- Extra black
Ögonskugga: Dior- Iridescent leather (539)
Läppglans: gloMinerals- Luna

Halsband: DKNY
Dagens doft: Thierry Mugler- Alien
Hårgrejs: Orofluido samt Schwarzkopf- style and care spray.

Dagens humör: Strålande!

Nu ska jag försöka dammsuga lägenheten innan jag drar mig mot studion.

Kram

Maria

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du börjar bli lite glad igen, ett tag verkade du väldigt deppig! Du är jättefin och jag hoppas att det som gjort dig ledsen och nedstämd är borta :) Ha en underbar helg! Kram

2011-03-11 @ 13:06:34
Postat av: Sigrid

Jättesnyggt. :)

2011-03-11 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0