Kampen mot torrbollshud fortsätter!

Nu har jag använt BiOlivs bodycreme i en vecka. Det är faktiskt någon dag som jag glömt smörja mig, men shit vilken skillnad det är! De torra partierna är nästan borta även om inte de uppkliade såren är helt läkta än så Är ändå huden len och inte alls fnasig och läskig!

Så i kampen Cuccio mot BiOliv vinner helt klart BiOliv! 98:- Det är ju hur bra som helst!



Finns att köpa här samt i vissa hälsokostbutiker m.m.

Så jag håller helt med Anna när hon säger att denna är hur bra som helst! Även om jag säkert kommer använda de andra krämerna jag har hemma för dofternas skull sen så kommer jag inte släppa denna! Är alldeles för förtjust i min nya lena hud!

Idag väntar en tripp till ikea. Inte min favoritsyssla, men vad gör man inte när man saknar massa saker i hemmet?

Kram

Maria

Kommentarer
Postat av: Therese

Gomorgon ♥ Allt bra?

2011-03-15 @ 09:00:30
URL: http://theresejonssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0