Ny mascara recension och nya naglar!

Hej!

I dag har jag varit uppe med tuppen och jobbat med gomorron Sverige och sen har jag haft ett par kunder på I am. Nu efter att ha sovit en stund så testade jag gloMinerals water resistant mascara, har förstås använt den förut men inte recenserat den här.



Det fina med den här mascaran är att den INTE är vattenfast utan att kan tvättas bort med ljummet vatten. Perfekt att ha när det är ruskväder och när man är på stranden, använder den även flitigt även vid brudsminkningar. Pris: 235 kr här







Tycker den är bra, fransarna blir tjockare och en aning längre, dock skulle jag önska att de böjdes lite mer.

Jag ger den 3,5 av 5 och ett plus för att den inte rinner av.


Gjorde även mina naglar fina ( fast det var i går kväll)




Färgen heter high roller och kommer från china glaze.



Snyggt tycker jag!!

Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Skitsnygga naglar!

2011-03-10 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0