Halvfärdigt hår på Talang.

Det här är lite mitt liv i ett nötskal just nu... Har så mkt att göra att jag inte riktigt har tid med mig själv och tid för att göra saker ordentligt när det kommer till just mig själv. Igår skulle en kollega hjälpa mig att få på mitt sommarhår. Men av någon anledning krävdes mer hår än vad jag brukar ha i så tiden drog iväg och plötsligt skulle jag ta hand om en tjej som skulle gå på bal och fixa hennes hår och smink så mitt hår fick vänta.

Så nu är jag snart på väg till Talangstudion med alldeles för långt hår som inte ens är klart! Som tur är jobbar jag på Talang med Mia som hjälper mig med håret så vi ska ses lite tidigare i hopp om att hinna få klart kalufsen!

Har iaf haft tid att hämta ut mina linser så jag slipper glasögonen iaf. Förra veckan hade jag gamla linser som krånglade som satan, så ögonen rann konstant. Vår nya jurymedlem Henrik funderade nog lite på vad det var för gråtande galning som skulle sminka honom... Haha! Men han var sminkad när sändningen började så ingen skada skedd. :)

Så här lååååångt är håret nu: (Har glömt att ladda kameran så ni får en dålig datorbild)



Det får inte ens plats på bilden. Så roligt ska vi inte ha det. Det ska av minst en dm. Visar resultatet och kanske mobilbloggar om jag ser nåt roligt att berätta under dagen.

Trevlig fredag och helg!

Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0