I ams närmsta framtid.

Nu ska jag ge I am min kärlek i 2 veckor. Anna är på jobb med ett barnprogram och kommer vara det närmsta 2 månaderna så all min tid när jag inte är på annat jobb kommer jag lägga ner här i butiken. Lite jobb kommer dock komma ivägen. Bl.a. en intervju nu på onsdag och ett projekt på annan ort... Men när jag åker iväg har vi bett en kompis/kollega att hjälpa oss med butiken så att den inte ska vara helt orörd. Sen är ju Margota här som vanligt!

Webshoppen kommer att vara öppen som vanligt. Anna får helt enkelt åka hit och packa på kvällstid när det behövs. ;)

Så det är en del jobb just nu. Anna är ju som sagt upptagen med barnprogram, jag försöker bolla mellan Talang, kvällen är din, nationaldagsfirandet, "åka iväg projektet" samt att jag i sommar igen ska designa masken till teater ute i vaxholm. Detta året blir det Robin Hood som spelas på kastellet!

Det händer lite i våra liv. Det känns upplyftande och roligt!

En bild på våra fina dansare i kvällen är din:



/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0