Ny gelemanikyr!

Har glömt att visa mina naglar. Margota var på inköpsresa till Polen nyligen och kom hem med ett nytt slags nagellack. Det är som jag förstår det gelbaserat och sitter därmed som berget på naglarna.



Här på bilden har det suttit i 5 dagar. Det tål både vatten och nagellacksremover och ger samtidigt en förstärkning till nageln. Perfekt just nu för mig som jobbar mkt och inte har tid att lacka om dem så ofta som jag brukar. Råkade däremot slå av tumnageln så där är det ett jack i färgen.

Just nu har hon 4 färger inne tror jag. Är du sugen på att pröva en sån manikyr så tar hon 400:- för den. Ska försöka komma ihåg att hålla er uppdaterade om hur färgen sitter!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Mia, Hjärterdam

lite häftigt ändå =)

2011-05-05 @ 20:29:46
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0