Tisdagschill.

Gud så skönt! Jag är ledig idag!! Sista tiden har det varit väldigt mkt jobb. Så grät nästan av lycka över att vara ledig idag. Anna fyller år så jag tänkte ändå ta en prommis till butiken för att gratta henne.

Det har både varit inspelningar, möhippa, butiken och annat sista veckorna som gjort att jag inte ens hunnit starta datorn vissa dagar. Men det är roligt! Sen har det ju såklart varit en del schlager. Var sjukt trött i lördags, men satt ändå uppe för att se klart röstningen. Mina egna favoriter var de energiska tvillingarna från Irland och Danmark. (Förresten, hur sjuuuukt snygg var inte sångaren?) Sen på söndagen sminkade jag en av våra egna schlagerstjärnor som vunnit den svenska uttagningen för några år sen... Även igår jobbade jag med en kvinnlig vinnare av just melodifestivalen. Men kan inte säga vilka dessa var. ;) Som vanligt med andra ord. Haha!

Är så vansinnigt sugen på att sätta i hår igen i sommar. Sommaren och långt hår hör ihop på nåt sätt. Vad tycker ni? Blont svall i sommar? Hot or not?



eller:



Maria

Kommentarer
Postat av: Mia, Hjärterdam

vilka fina bilder på dig =)

2011-05-17 @ 22:52:17
URL: http://www.miasmakeup.se
Postat av: Maria

Men tack vad snällt!

2011-05-18 @ 08:52:39
URL: http://iamsthlm.blogg.se/
Postat av: Mia, Hjärterdam

helt ärligt? =P

För att jag bara äter den kall =O haha =)

Så den riktiga frukten får bo i kylskåpet =)

2011-05-18 @ 11:10:58
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0