Battle of the primers resultat dag 1.

Kommer kanske inte redovisa varje dag med bild hur det går med mitt ögonskuggsprimer test. Men idag är ju första dagen så då är det väl fint om jag visar resultatet. Idag har jag gjort både det ena och andra. Varit varm framför sminkspeglar, frusit i blåsten utomhus och fått mina naglar fixade. Såhär ser skuggan ut när jag varit sminkad i ungefär 12 timmar. Har inte så mycket som småpillat ens på ögonen under dagen.



Man ser klart att den ljusare skuggan är den som hållt sämst på båda sidor. Den mörkare skuggan är ganska lika på de olika sidorna med en svag antydan om att den högra sidan är aningens bättre.

Lemon aid vs lidPrimer 1-0.

Förresten, jag var ju så himla glad över att de forslade bort högljudda maskinen i morse. Min glädje grumlades rätt fett när jag kom hem från jobbet och insåg att den var tillbaks igen... NÄRMARE MIN LÄGENHET! De har alltså bara flyttat skiten!

Blev lite gladare när jag kom på att denna låg bortglömd i frysen.



En sann vän i nöden! Ben and Jerrys New York Super- fudge chunk!

Där skymtar ni även mina nya naglar- mer om dem i morgon. Nu ska jag umgås med glassen!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Mia

mmmmmmm, ben & jerry =) De enda män en kvinna verkligen behöver ;)

2011-10-06 @ 21:42:53
URL: http://www.miasmakeup.se
Postat av: Maria

Mmmmm! Amen sister! ;)

2011-10-06 @ 22:27:17
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0