Botp- resultat dag 4

Bytte till slut om och struntade i att dra upp min onepiece ända upp över huvudet. Så när dagen nått sitt slut och jag är redo att tvätta av mig sminket ser dagens skuggor ut såhär: (Ja, det blir en hemmakväll. Då låter jag gärna huden vara osminkad)



Dagens vinnare av Battle of the primers är....

gloLidprimer!

Vilket ger ställningen:

2-3 till gloLidprimer.

Det svänger verkligen fram och tillbaks! Morgondagen blir extra spännande eftersom det är söndag och en 14 timmars dag väntar. Först ska jag till I am för att sminka herr Ola Svensson. Han ska tydligen plåtas för något och ville att jag skulle sminka honom. Sen drar jag i ilfart till True talent där jag har mer än någonsin att göra. Så vi får se om någon av mina primers låter skuggorna sitta hela dagen.

Nu ska jag fortsätta med städning och pyssel hemma. Det fina med att jobba på helger är att jag vet att jag inte kommer vakna upp och vara bakis och eländig i morgon. Dessutom har jag en väldigt söt dejt som sprungit runt i soffan här ett tag:



/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0