Dag 6. Lägg upp en bild på dig osminkad.

Det här är nog den utmaningsdagen jag gillar minst. Visst jag har visat mig själv osminkad flertalet gånger i bloggen. Men det känns nånstans lite extra naket och exponerat när man vet att det är just det osminkade som är i fokus. Vet att vissa bloggare helt enkelt skippat denna dag. Here we go. Morgontrött, nyinsmord och ofixad i håret. Jag ger er Maria- den osminkade sanningen.



Känns skönt ändå med färgade fransar och bryn. Men annars är jag sopren från allt som har med smink att göra. Hudkräm är det enda jag haft på huden på bilden. Tänkte först lägga in en osminkad bild från någon sommar där man ändå har lite pigment, men tänkte sen att neeeej. Nu kör vi. Lika bra att visa en dagsfärsk bild.

Hur känner ni er utan smink? Skulle ni lägga upp en bild på nätet?

/Maria

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt! Ja det skulle jag, den kommer i morgon eftersom jag "ligger hela tiden ständigt lite efter dig" ( baktakt)

2011-10-01 @ 08:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0