Dag 7 i utmaningen.

Dagens utmaningsfråga lyder som följer; Vilket är ditt favoritmärke på makeup? Vart köper du din make up?

Jag skulle ljuga om jag inte nämnde gloMinerals som ett av mina absoluta favoritmärken. Det och Dior får dela förstaplatsen faktiskt.

Det är faktiskt de två märken som dominerar inte bara min egen sminksamling utan även jobbväskan. Kan inte motstå deras grejer.

     

Vart köper jag smink då?

Klart att jag köper endel genom min egen butik I am, men annars så är jag trogen kund hos både Kicks och Åhlens. Men en hel del inköp görs även på nätet. Och när jag är utomlands, eller varför inte få nåt langat när polare är utomlands. Det beror helt på. Men när det gäller nya produkter jag inte testat förut så vill jag gärna känna på dem och se hur pigmentet beter sig osv.

Sen händer det rätt ofta att jag står på jobb och inser att en foundation eller liknande faktiskt är slut och att jag måste akutköpa det. Då är inte kanske internet eller utlandet att föredra. ;)

//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0