Dag 8, brukar du använda du foundation?

Hej!

Jag använder foundation i stort sett varje dag, undantag vissa lediga dagar då jag bara är hemma samt då jag är utomlans och ligger på stranden. Om jag inte fått turen att bekanta mig med gloMinerals pressed base så hade jag inte använt det varje dag.



Det som är bra med den här foundationen är att den finns i så många nyanser, man kan hitta en för alla hudfärger samt årstider.
På sommaren när jag fått upp lite färg så brukar jag ligga på en honey light och på vintern när jag är lite blekare så brukar jag gå ner till en golden medium.

En annan viktig sak med foundation tycker jag är att den ska se naturlig ut, och det gör denna!

Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0