Fotd. Ännu en bortglömd skugga.

Sådär ja, borta är nu det osminkade ansiktet ni kanske såg tidigare idag.

Dagens skugga är denna:



Swatch: (Dagsljus vs blixt)




Den undre delen har jag lagt med skumapplikator, den övre på bilderna med pensel. Dessa skuggor är faktiskt väldigt svåra att få jämna med pensel och det är väl därför de hamnat här hemma i vila istället för i sminkväskan.

Kan dock inte berätta vad den heter, för på baksidan sitter en stor namnlapp. (Vi sminköser har ofta det så vi inte ska blanda ihop våra prylar på jobb) Men den kommer iaf från MAC.

Sminket i helhet:



Kände att det var supertråkigt och blekt så la istället till lite läppar:



Det är roligt hur man kan variera samma glans och penna beroende på hur man lägger dem.

Detta är cherry blossom och deep plum igen. Häromdagen la jag pennan lite tunnare och försiktigare då blev det en lättare rödare ton.



Överst är med mindre penna, under har jag fyllt i hela läppen ganska starkt med pennan.

Sådär ja, då är jag redo för en dag på I am. Nåja, kanske ska byta om först. Att gå ut i onepiece känns inte helt stabilt...

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0