Utmaning dag 7.

 Vilket är ditt favoritmärke på makeup? Vart köper du din make up?

Här blir svaret väldigt likt min kära kollegas....
Måste ju såklart säga gloMinerals, då det är märket vi säljer i vår butik. Det blir ju naturligt att både använda och handla det så att säga.
För att härma Maria ännu mera så säger jag också Dior, då jag gillar deras skuggor som jag skrev om i ett tidigare inlägg för ett par dagar sedan. Ögonpennor köper jag dock mest i från Mac. Annars handlar jag både lite här och där när andan faller på, åhlens, kicks och även HM där jag faktiskt köpt en del lipgloss.
Min senaste sminkshopping gjorde jag på Sephora i Rom och då blev det 2 olika primers som jag kommer skriva om här inom kort.


Kram Anna



Kommentarer
Postat av: Maria

Men gud vad du härmas! ;)

2011-10-03 @ 15:00:49
URL: http://iamsthlm.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . s e ]

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: En efterlängtad ONEPIECE tävling är i full gång i min blogg. Det blir TVÅ stycken vinnare som får hem en valfri ONEPIECE. Var med du med!



(Alla mina tävlingar finner du i min kategori som heter "Tävlingar" under fliken Om mig/för er som finns under headern - eller ÄNNU lättare, du hittar alla mina populära tävlingar i en utav mina menyer. Klicka på de små bilderna för att komma till tävlingarna du är intresserad av!)

2011-10-03 @ 17:50:22
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0