Använder du smink varje dag?

Då var det dags för dag 3 i utmaningen.

Använder du smink varje dag? Jag använder smink i någonform nästan varje dag. Till vardags när jag jobbar så blir det oftast mineralfoundation, concealer, rouge eller solouder, mascara samt min nya absoluta favorit gloMinerals illuminator. Det senast nämnda är en fantastisk kräm som läggs under foundation för att få lite extra lyster och fräshhet i huden. Då och då när jag inte har jättebråttom så använder jag även ögonskugga, en favorit just nu är maxfactors krämskugga i färgen " coffe". Till vardags brukar jag oftast sminka mig i bruna och brunlila färger, om jag använder kajal eller eyeliner så brukar även de gå i mörk brunt.
Sen när det är fest eller något annat speciellt eller om andan bara faller på så gör jag gärna en snygg sotning. På läpparna har jag oftast bara ett snyggt läppglans och det är varje dag!!

Anna


Kommentarer
Postat av: Nate

Måste säga att du har en väldigt intressant blogg, faktiskt. :)

2011-09-29 @ 19:08:12
URL: http://justanotherlesbian.blogg.se/
Postat av: Anna

2011-09-29 @ 20:06:40
Postat av: Anonym

Tack, det var snällt skrivet:)

2011-09-29 @ 20:07:53
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0