Dag 4. Vilken är din favoritlook dagtid?

För att verkligen svara på denna fråga ordentligt tittade jag runt lite i bloggen. Ville se vilka sminkningar som verkar vara mest lika varandra och om det stämde med vad jag tror att jag gillar mest. Och bilderna stämmer ganska bra med vad jag själv trodde.



Dessa är nog typiska exempel på hur jag ser ut en vanlig dag. Ljus basskugga med lite markerad glob och oftast eyeliner. Rosigt rouge och rosaaktiga läppar. Nu när vi närmar oss vintern blir dock lite mörkare läppar vanligare.

Hittade en gammal bild från typ 2005 eller så. Tycker inte att jag har utvecklat min daglook sådär jättemkt va? Haha. Möjligen att jag inte hade mitt löshår då, utan tjockt eget lite längre hår.



/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0