Djupdykning i sminkväskan- blått sotigt.

Häromdagen när jag visade min sminkförvaring insåg jag att det är sjukt många skuggor jag inte ens vet hur de ser ut på längre. Tänkte att jag skulle testa de skuggor som ofta blir liggande och visa dem i bloggen.

Först ut är denna blå skugga:







Köpte helt ärligt denna bara för den silvriga mitten som blir som foliesilver om man blandar den med vatten. De är rätt svårjobbade skuggor så därför har de aldrig blivit stora favoriter hos mig. Men rätt fina blå färger ändå.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Nate

Ser riktigt bra ut det där! Passar din ögonfärg. :D

2011-09-29 @ 20:22:19
URL: http://justanotherlesbian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0