Eotd- Favvo i repris

Ja, det är inte en gammal bild alltså. Utan bara en sminkning jag har en tendens att återkomma till när jag inte riktigt vet vad jag ska göra med mitt utseende.

(BTW, det kan inte vara nyttigt att titta på sig själv i närbild när man försöker ta sminkbilder. Har nog tänkt tanken "det här med att lägga sig under kniven kanske inte är så dumt ändå" minst 4 ggr när jag försökte ta en bild med mobilen som någorlunda kunde ge en rättvis bild av dagens ögonmake.) Måste hitta min kameraladdare så jag slipper ta så jäkla många bilder innan någon blir nästan skarp...

Never mind. Såhär ser iaf mina ögon ut idag:



I profil:



Skuggorna är tagna ur Diors Irridecent leather palett.

Nu ska jag se om jag inte kan försöka få lite ordning hemma. Har varit så trött på kvällarna att jag inte orkat ta hand om packningen sen göteborg än...

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0