Fröken Beroende

Japp! That's me. Jag är en beroendepersonlighet. Det vet jag om. Om jag gillar nåt så fastnar jag i träsket vare sig det är nikotin eller hårförlängningar. Så varför i h*lvete började jag med det här:



Wordfeud. Har hållit mig borta från det. (Egentligen bara för att jag fick för mig att det inte fanns till androidtelefoner...) Men igår såg jag att det fanns till min lilla xperia. Så hur många timmar satt jag med skiten? Ungefär 5 skulle jag tro. Hade lyxen att få mitt hår slingat av världens bästa Anna igår- då satt jag med Wordfeud. På bussen hem- wordfeud. I soffan när jag såg på TV- wordfeud. I sängen när jag skulle sova- Wordfeud. Ja ni hajjar.

Som ni kanske även ser är jag nu även hårlös. Ja, kanske inte hårlös i ordets rätta bemärkelse men tog ur min älskade förlängning i förrgår. Men var inte oroliga! (Varför skulle ni överhuvudtaget vara det?) I morgon får jag vinterpäls igen.

Ska försöka ta en bild på håret under dagen och visa hur jag ser ut "naken".

/Maria (som för övrigt spelar ett spel med Anna och faktiskt leder. ;) ) (En annan parantes är att jag där heter ampers om det är någon som vill spela en match med mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0