Gåva från Elizabeth Arden.

Detta var innehållet i den lila inte alltför vackra väskan jag fick på köpet idag:



-Fler av Gold ultra restorative capsules. Tycker faktiskt att jag känner en otrolig mjukhet och jämnhet i hyn på morgonen när jag vaknar när jag använt dessa så jag är glad att jag fick några fler att testa med.
-Ceramide plump perfect ultra lift and firm moisture cream (Världens längsta namn på fuktkräm?) Googlade lite snabbt på produkterna och detta är någon slags anti aging kräm som reducerar rynkor o linjer. Yada yada yada...
-Eight hour creme, intensive moisturizing hand treatment. Handkrämen från den serien. OCh ja- den luktar ungefär som den vanliga eight hour med någon annan liten bidoft.
-Eight hour cream Lip protectant stick sheer tint i färgen blush. Är inte helt förtjust i såna här svagt färgade cerat, men ska ändå ge den en chans.
-Intervene 3-in-1 daily cleanser exfoliator primer. Som namnet hintar om ska detta vara en löddrig rengöring som också peelar huden och förbereder huden lite extra för dag/nattkräm.
-Ett prov av Green tea scent spray ingick också i gåvan.

Tycker att det var trevligt att det ändå var hyffsade storlekar på vissa av produkterna. Tycker inte om när det är pytteprover som ingår, då hinner man ju liksom inte känna om man kan tänkas gilla produkten eller inte.

Jag fick denna gåva när jag köpte två Ardenprodukter på Kicks.

På återseende
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0