Goodiebag från i fredags.

Hintade ju häromdagen om att jag skulle visa vad som var i goodiebagen vi fick på Maria Möllers härliga föreställning i fredags.

Har inte tittat närmare på den själv förrän nu. Detta innehöll den:



Om vi tittar lite närmare så hittar vi följande:



Fotkräm från Sasco och handkräm från Rosenserien.



Diverse småprover.



Godispåse (den däremot hittade jag redan i lördagsmorse när jag hade lite "dagen efter känningar...), energidryck och ett presentkort på en film via datorn.

Får se när jag hinner testa skönhetsprylarna. En snabb luktning på handkrämen gjorde att jag inte kände mig helt sugen på att använda den. Vet inte varför... Ska väl ändå testa den antar jag. Eller så hamnar den i sminkväskan. Där går det åt handkräm i rasande fart om dagarna.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Mia

Härlig goodiebag =)

2011-09-19 @ 12:21:59
URL: http://www.miasmakeup.se
Postat av: Maria

Ja, det är inte ofta jag får gratisprodukter av något slag. Så det är roligt att testa saker jag annars inte skulle köpt.

2011-09-20 @ 09:55:29
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0