Maratonsminkningar på poolia.

Hej!

För ett par dagar sedan så var jag på poolias huvudkontor och sminkade en massa nyanställda i personalen inför att de skulle fotograferas. Det blev totalt 18 kvinnor och 3 män... lite ojämn fördelning kan tyckas:)

Jag hade max 15 min på mig per skalle så det gick undan kan jag lova... men de flesta visst ju om det så de var grundsminkade. I sådana här fall så skulle jag inte överleva utan gloMinerals pressed base ( den största paletten på bilden)




Det är så lätt och smidigt att jobba när det ska gå undan. Och, ja såhär såg mitt sminkbord för dagen ut.



Och såhär såg det ut under dagen.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Maria

Dags att fylla på paletten kanske? ;) /Kollegan

2011-09-24 @ 22:21:38
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0