Maria Möller show.

Hej!

Just nu håller jag på och jobbar med Maria Möllers show " ska de va så här" på Intiman i Stockholm.



(bild från ticnet)

Hon är en fantastisk sångerska och imitatör och har ni inte sett henne på scen så tycker jag verkligen att ni ska besöka intiman, jag kan utlova en kväll med både vacker musik och många skratt.


Maria och jag har jobbat i hop i 4 år, det har varit många roliga " gig", konserter och fotograferingar genom åren, så jag har sminkat och fixat hennes hår ett antal gånger nu...












Och så här kul kan man ha på jobbet!!





Om ni vill se flera bilder så besök hennes hemsida här

Nu håller showen på för fullt och jag har det ganska så lugnt nu i första akten.



Så här sitter jag och latar mig bakom scenen.

Trevlig helg!! Kram från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0