Mitt badrumssortiment just nu.

Hintade igår om att jag skulle visa vad jag har i mitt badrum. Rensade faktiskt gamla förpackningar och sorterade för någon vecka sen, annars brukar det vara lite mer oordning än så... Here we go:


På nedersta hyllan i min badrumsställning hittar vi tandborstar, tandkräm, läppglans, läppstift och tamponger och sånt trist (men ack så nödvändigt):



Hylla nummer två har korgar med varsina teman.




Tema ett är hudgrejer, såna som jag använder nästan varje dag. Rengöring, dagkräm, nattkräm osv (som ni kan se så dominerar Exuviance:



Tema 2 är hårvård, även här är det de sakerna jag använder oftast (allt annat ligger i en låda i min klädkammare) Här är det mest reparerande och mjukgörande saker som dominerar. Jag är inte så mkt för att styla håret på olika sätt:



Översta två hyllorna är bara handdukar, tvättmedel och toapapper. (Roligt att se va? Haha)




I badrumsskåpet har jag lite andra saker.

Hylla 1 är mest tester av olika slag, ansiktsmasker, linser, osv. Såg dessutom att jag har kvar den där hemska duschkrämen från barnängen som min hud blev så torr och kliig av... varför i hela fridens namn har jag kvar den?:



Hylla 2. Mest parfymer... Som ni ser har jag inte jättemånga. Använder inte så mycket parfym. Det är lite dumt i mitt jobb när man är så nära folk hela tiden. Brukar mest använda cleanparfymerna när jag jobbar eller bodymist. (De står på nästa hylla.)



Sista hyllan i badrumsskåpet rymmer bl.a min samling av Victorias secret saker, men även lite andra body butters och reservduschkräm. Och konstigt nog en klocka som jag inte använt på x antal år... Den fungerar inte ens längre...



Sen ska tilläggas att jag har tänger och lite andra saker i en trådback i klädkammaren. Men det är inte värt att visa. Där har jag även extra grejer till jobbet och annat tjafs.

Som ni kanske ser gillar jag att ha extra saker hemma. Typ dubbla (eller tredubbla) deos, massa toapapper, flera sköljmedel, reservduschkräm osv...

Hur ser era badrumsskåp ut?
/Maria


Kommentarer
Postat av: Glitter Sisters

Jag ser att när det kommer till hår så tänker vi gärna lika :0) KMS Moist repair, Biosilk Silk Therapy och en Batiste som går att skymta där bak! Me likey! /N

2011-09-27 @ 21:46:36
URL: http://www.glittersisters.com/
Postat av: Maria

Älskar moist repair! Det och orofluidon håller mina extensions i bra skick. Överdoserar på kvällen ocj flätar det för att det verkligen ska få verka under natten! Men vi tänker inte lika med torrschampoot. Hävdar å det starkaste att inget torrschampoo slår Kisby! ;)

2011-09-27 @ 22:53:04
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0