På jakt efter fukt+ andra inköp.

Har länge varit utan ordentlig dagkräm. Har sista månaden använt både olika testers och BiOlivs fuktkräm, den är helt ok men är inte så förtjust i den i kombination med gloPressed base. Så nu när huden är sådär hösttorr var det dags att ta tag i saken. Efter mitt tandläkarbesök i morse vinglade jag in på PUB (galleria i sthlm för er som inte är bekanta med den.)

Samtidigt som jag letade efter en ny dagkräm var jag oxå ute efter en snygg ljusskimrande basskugga. Min favorit från gloMinerals- Sand pebble är aningens för mörk för min vinterhy när jag bara vill ha en hudnära ton med skimmer och den andra jag använt MNYs skugga 120 sitter faktiskt skitdåligt på locket. Men det var den färgen jag ville ha. Så jag spanade runt tills jag hittade en från Elizabeth Arden. Den är döpt till det fantasifyllda namnet Sparkle 19.

Visst ser de nästintill identiska ut?



Swatch:



Har mig veteligen inte testat någon Ardenskugga förut så det ska bli spännande att se hur den sitter. Sitter den inte bättre än 30 kronors skuggan från Maybelline blir jag vansinnig. Bara så ni vet...

Såg när jag väl hittade den att man fick ett trevligt litet gåvopaket från Arden om man köpte två produkter så då tänkte jag pröva en dagkräm från dem när jag ändå var igång. Det blev denna:



Vad ska den då vara bra för? Jo, den förstår ni ska (min egen översättning från engelska som vanligt...) ge huden en helt ny nivå av fukt, klarhet, ton och mjukhet på 14-21 dagar. Så jag kommer berätta om jag känner nån skillnad efter 2 veckor.

Vad jag fick i gåva har ni ju redan sett...

Kram (Anna är ju så duktig på att dela ut kramar så jag får väl göra det oxå då.)

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0