Seg måndag utan mobil.

Oj vad jag är seeeg idag. Anna är och jobbar med fröken Möllers show så jag är på I am.

Igår var det första direktsändningen av True talent. Som sig bör på en premiär så var det smått rörigt till och från och ungefär 45 grader backstage. Vet ni hur svårt det är att få smink att se bra ut och inte svettigt i den värmen? Väldigt svårt kan jag meddela. Men det gick ändå ganska bra. Det är ett härligt gäng och dessutom har jag väldigt bra kollegor.


foto: Robban Andersson/ expressen

En bild från fas 1, men det är iaf jag som sminkad boysen på bilden...

Åkte till jobbet så att jag var där strax innan 9 på morgonen och var hemma efter 23 någongång. Någon som vill byta arbetstimmar? Inte? Nej, tänkte nästan det... TUR att jag har ett jobb som jag gillar så otroligt mkt! Däremot så kan jag ha glömt min hjärna i studion igår eftersom jag åkte ifrån min mobil hemma i morse.

Hoppas ni har en lite mer energifylld dag än mig... ;)

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0