Spa helg i Nynäshamn.

Hej!

Förra helgen  var jag på Nynäshamns havsbad & spa. Jag var där med min pojkvän och hans jobb som bjudit oss på en lite miniweekend!

Det var strålande sol på lördagsmorgonen när vi vaknade och den solen kunde ju inte ha kommit mera lägligt om man säger så..... Vi åkte båt dit, det tog ca en timma från båtklubben som jag såklart nu har glömt bort namnet på men den ligger strax söder om Tungelsta.



En öl i solen lagom till lunch är aldrig fel:)



Väldigt vacker ställe.



När vi kom dit så åt vi en härlig sill lunch och sen så fick vi välkomstfika på spa avdelningen som vi kunde avnjuta i solen.



Sen var det så dags då för en lång och härlig spa eftermiddag, det blev en helkroppsmassage och badtunnebad utomhus samt bara sitta och njuta av solen!



och pussas såklart....

När vi fått nog av sol o bad så var det bara att göra sig i ordning inför kvällens middag.

En härlig dag och kväll!!



Dagen efter när vi åkte hem så var vädret ungefär som i dag....

Kan varmt rekomendera detta underbara ställe!!!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Mia

Såg ju härligt ut, min sambo är där och jobbar under veckorna så han ser nog inte så mycket mer än arbetsplatsen =P

2011-09-19 @ 23:16:12
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0