Vinnaren av tävlingen!

Vinnaren av läppglanstävlingen blev Susanne med motiveringen:

Det bästa tipset av alla (som jag tyvärr inte följer, men tänker verkligen skärpa mig i höst) är att sova ordentligt, försöka vara utomhus minst 30 min/dag samt äta bra och dricka mycket vatten. Och att försöka ha roligt, gärna med trevliga människor! Och viktigt - tycker jag - undvika de där "energitjuvarna", dom där man inte fattar varför man umgås med...

Kramar!


Hoppas du har glädje av produkterna i höst!

/I am

Kommentarer
Postat av: Johanna Å

hej Maria,



Jag tänkte höra med dig om du gör hårförlägning?

Kikade på bilderna du har i bloggen och det ser super ut=) Jag har relativt kort hår men tjockt, halv page kan man säga. Kan du inte återkomma till mig om när du kan och vad det kostar.



Tack på förhand!



Mvh Johanna Åberg

2011-09-17 @ 09:58:36
Postat av: Maria

Hörde att du pratat med Anna i telefonen. Kom in så ser vi vad vi kan göra :)

2011-09-20 @ 09:56:28
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0