Vinterpälsen på!

God morgon där ute!

Har i natt återigen blivit påmind om en av den minst charmiga effekten av hårförlängning. Den fantastiska smärtan första natten när man sover på det. Det känns lite som om man trycker ner huvudet hårt på en spikmatta. En annan mindre härlig bieffekt är kliandet som brukar komma efter någon dag. Men ångrar jag mig? No way Jose! Värt varenda ömma punkt och kliet som säkert kommer komma typ i morgon.



Längtar även efter att få tvätta det. Innan första tvätten är det alltid lite "slingigt" innan det går in i det egna håret ordentligt.

Har såhär på morgonen även lite klädbekymmer. Ska till I am först, men sen ska jag skynda iväg till Intiman för Premiären av Maria Möllers nya show ikväll. Eftersom jag är tjej är således dagens ilandsproblem- vad i hela fridens namn ska jag ha på mig?! Har den svarta klänningen från Mina UK som jag köpte på loppisen i Aspudden på mig nu. Kan bli den tillsammans med en kavaj. Eller så blir det en annan svart klänning med kavaj, eller varför inte en annan svart klänning med sjal? Ja, som ni förstår så blir det i vilket fall som helst en svart klänning med något till.

Det är väl lika bra att jag tar en runda till i garderoben för att se vilket svart plagg det blir.

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0